Αυτοί μπορεί να έκλεισαν τον «Ελεύθερο Τύπο», δεν έκλεισαν όμως τη φωνή μας. Αντιστεκόμαστε στην πράξη και κυκλοφορούμε…ελεύθεροι και με τύπο το Σάββατο 11 Ιουλίου στα μεγάλα αστικά κέντρα. Αναζητήστε μας στα περίπτερα (μέχρι και την Τρίτη 14 Ιουλίου) με συμβολική τιμή 0,50 ευρώ. Τα έσοδα από τις πωλήσεις του φύλλου ΔΕΝ θα πάνε στις τσέπες μας.
Σ’ αυτές οι 16 σελίδες, θα βρείτε τις απόψεις δημοσιογράφων και σκιτσογράφων για την κρίση στην ενημέρωση, αποκαλυπτικά και αποκλειστικά θέματα, αλλά κυρίως θα νιώσετε την προσπάθεια όλων μας γι’ αυτό που θέλουμε: Να έχετε την εφημερίδα σας.
The show must (and will) go on…
ΧΙΟΝΙΑ ακόμη και στην Αττική...
-
Ραγδαία αλλαγή αναμένεται να παρουσιάσει ο καιρός το Σαββατοκύριακο. Η
θερμοκρασία πέφτει, έρχονται καταιγίδες ενώ χιόνια θα πέσουν ακόμη και στην
Αττική....
Πριν από 37 δευτερόλεπτα
5 σχόλια:
Περιμένουμε το Σάββατο!
Και να μην ξεχνάμε ότι δεν θα εισπράξουμε εμείς τίποτα απο την τιμη των 0,50 ευρω... Γιατι υπάρχουν και κακοπροαίρετοι...
Οι δημοσιογραφοι του Ελευθερου Τυπου παντα ηταν καλοι επαγγελματιες. Και πριν την εξαγορα της εφημεριδας αλλα και μετα. Μονον που το νεο τοπιο φιλοξενησε τους παντες. Οχι ωσαν οργανωμενο συνολο, με αξιοποιηση των δυνατοτητων καθ ενος χωριστα, αλλα με "προσωπικα" και υποκειμενα κριτηρια... Και ιδου το αποτελεσμα. Χρηματα χαθηκαν, ανθρωπινοι ποροι δαπανηθηκαν, και μια μεγαλη εφημεριδα εκλεισε. Ομως ειναι ευτυχημα οτι την ιδια στιγμη μια καινουργια εφημεριδα ξανακυκλοφορει απο τους ..."απαξιωμενους" δημοσιογραφους. Μαζι τους λοιπον.
Εχει δικιο ο προηγουμενος σχολιαστης. Πηραν μια πολυ καλη μαλλον ολιγομελη ομαδα δημοσιογραφων που εβγαζαν αξιοπρεπη, εστω και παλαιοτερης αντιληψης, εφημεριδα με πολλα θεματα, ρεπορταζ κλπ., και τους θεωρησαν εξ αρχης αχρηστους. Ειναι ενδιαφερον να μας ελεγαν ποιος τους συμβουλεψε κατι τετοιο. Υστερα ηλθαν οι... εξατασεις απο τους Ισπανους που εκαναν προσωπικη συνεντευξη με καθε ενα επαγγελματια, λες και αρχιζε τοτε την σταδιοδρομια του. Αναρωτηθηκε κανεις τοτε ποσο προσβλητικο ηταν για ανθρωπους με 10, 15, 20 και περισσοτερα χρονια στη δουλεια να απολογουνται στους ξενοφερτους ειδημονες. Αληθεια ποιος τους εχρισε ειδημονες? Στη πατριδα τους με τι ασχολουνται? Εμεις γιατι δεν πηγαμε να αναμορφωσουμε τις εφημεριδες τους? Καλυτερες ειναι απο τις δικες μας? Και ενω θα επρεπε στις συνεντευξεις να παρεβρισκεται μελος του ΔΣ της η ΕΣΗΕΑ ουτε καν το πηρε ειδηση... Υστερα ηλθε η ...ευγενικη εθελουσια με μπονους. Επρεπε να φυγουν πασει θυσια οι "μεγαλοι", ηταν περιττο βαρος. Για να ελθουν μονον οι απειροι μικροι με τις δηθεν νεωτεριστικες αποψεις, το πιο συγχρονο γραψιμο κλπ. Ομως ανεξαρτητως δυνατοτητων στην ουσια ηταν η αυλη καθε στελεχους που προσλαμβανοταν με συμβολαιο και υπερογκους μισθους. Ηταν τετοιο το ανακατεμα της τραπουλας μεσα στην εφημεριδα που εχανε κανεις το λογαριασμο. Σε ποιον να απευθυνθει και απο ποιον θα επαιρνε οδηγιες ηταν ενα μεγαλο ερωτημα. Ευκολα δε μπορει να αντιληφθει κανεις οτι οι μεγαλυτεροι, οι "γεροι" δηλαδη, πηγαν στη γωνια, γιατι τα δημοσιογραφικα νιατα θα αναλαμβαναν μονα τους να την κατασταση. Και τους παλαιοτερους να παλευουν επι χρονια μεταξυ φθορας και αφθαρσιας.
Τουλαχιστον αυτο ειχαν αποφασισει οι ειδημονες, συμβουλοι και μεγαλοδημοσιογραφοι. Οριστε λοιπον και το αποτελεσμα των καινοτομιων τους με τους ακροβατισμους στου κασιδι το κεφαλι: 450 ανεργοι, μια εφημεριδα κατεστραμενη και πολλα, παρα πολλα εκ. ευρω στον αερα της αγνοιας της επαρσης και της ματιαοδοξιας. Ας δουν λοιπον αυριο τι σημαινει οι επαγγελματιες να βγαζουν εφημεριδα μονοι τους και με ελαχιστα μεσα. Χωρις DVD, λαιφσταιλ ανευρα κειμενα, και ασχετα ρεπροταζ. Η πραγματικη εφημεριδα στηριζει τη δημοκρατια, διαχεει ιδεολογια και ενημερωση και παντως δεν ειναι μπακαλικο.
Dikaios anarotietai kaneis ti kanei i ESHEA apenanti se ena toso sobaro thema oso to kleisimo mias efimeridas kai malista megalis. Kai akomi dikaios tha rotisei poses fores kai poioi syndikalistes ilthan stin efimerida meta to kleisimo tis. O anthropos pou diekdikei me toso peisma ti thesi tou proedrou tis EHSEA den theorise xrisimo na synantisei tous synadelfous tou tin imera pou anakoinothike to kleisimo tou ET kai tou City. Oute kai na brethei mazi tous gia ligi ora, etsi gia ta matia kai gia ena kalo logo. Oute bebaios kai o eftrafis synergatis tou. Akomi kai o nomikos symboulos tis ESHEA den theorise skopimo na elthei afthormita. Alloste giati na elthoun oloi aftoi. Edo I kiria EM ergazomeni epi sxedon trianta xronia ston ET kai megalostelexos tis parataxis PS exafansithike apo tin efimerida. Me mias xehase tin sindikalistiki tis idiotita kai osous tin psifisan kai apo fygei fygei. Alloste tin na prosferei, to gnorizei kai idia. Merikous mines noritera sta grafeia tou ET otan eixan ginei apolyseis o proedrevon simera eixe pei oti to 2009 anamenetai megali apoleia theseon ergasias. Isos na ton akousan ligoi kai akomi ligoteroi na ton elaban ypopsin tous. Omos tin pragramatikotita proeblepse o anthropos mazi bebaia kai tin itopatheia tou Somateiou na antimetopisei otidipote sobaro. Prokirixi apergias, poreia pros ti Bouli ante kai merikes anakoinoseis. Eos ekei itan oi antidraseis. Kanenas makroprothesmos programmatismos, kammia aisthisi sispirosis apenanti sto soma. Kai akomi kammia dimosia sizitisi me tous xiliades dimosiografous oute kai me to koinoniko synolo. Anti aftoy synexeis diafonies sto proedreio, antiparatheseis, peisma, kamarila, eleipsi koinou nou, dystyxos pleon kai ousiastikis synadelfikis allillegiis. Evlogo kai to erotima: ektos ligon exaireseon ti xreiazontai oloi aftoi oi anthropoi sto DS, giati den pane spitia tous anoigontas dromo se neotera stelexi? Giati paramenoun empodio se opoiadipote ennoia proodeftikis proseggisis ton problimaton pou talanizoun to klado? Den blepoun oti katareei to oikodomima tis ESHEA? Oti mesa se afto tha egklobistoume aftoi kai emeis? Gia paradeigma ti skopevoun na kanoun an diaspasthei i EIHEA? Me poio tropo tha kathorizontai oi SSE kai pos tha lambanontai apofaseis gia apergia? Dystyxos den ftaine monon aftoi. Megales einai oi efthines ton dimosiografon pou tous psifizoun didontas gia pollosti fora sigxoroxarti se anthropous pou noiazontai monon gia tin karekla stin ESHEA simera, isos kai gia to bouleftiliki avrio. Toulaxiston an xanaginoun ekloges to Fthinoporo gia neo proedreio tis ESHEA (afou tora tha pane diakopes gia na xekourastoun apo tis diafonies tous) as min tous psifisei kaneis. Ma kaneis. Noimones anthropoi eimaste. Giati den to apodeiknyoume?
Δημοσίευση σχολίου